To OneCloud ενοποιεί τις υπάρχουσες διαδικασίες της επιχείρησης, τις συμπληρώνει, τις αναβαθμίζει.
Ολοκληρωμένη εφαρμογή επιχειρηματικής οργάνωσης και τιμολόγησης για επιχειρήσεις. Αποκτήστε πρόσβαση σε έναν απλό πίνακα εργαλείων για να ελέγχετε εύκολα τις λειτουργίες της επιχείρησής σας, την αποθήκη, το προσωπικό, το πελατολόγιο και να κάνετε ενέργειες τιμολόγησης, στατιστικών και marketing.
Οnline εφαρμογή, από κάθε διαθέσιμη συσκευή (κινητό, υπολογιστή, tablet) χωρίς εγκατάσταση, τεχνικές απαιτήσεις εξοπλισμού και πολύπλοκες διαδικασίες, στην πιο οικονομική τιμή της αγοράς.
Εύκολη και ασφαλής πρόσβαση στα δεδομένα σας. Διαχειριστείτε την επιχείρησή σας από οποιαδήποτε σημείο και οποιαδήποτε στιγμή.
Ταχύτερη εκτέλεση εργασιών από την ομάδα σας, χωρίς απαιτήσεις εξειδικευμένων γνώσεων πληροφορικής.
Οι τεχνολογίες του OneCloud συμβάλλουν στην απλοποίηση του τρόπου εργασίας, ενώ οι ισχυρές δυνατότητες αναζήτησης προσφέρουν ταχύτητα και αξιοπιστία στην εξυπηρέτηση των πελατών.
Το OneCloud προσφέρεται σε ανταγωνιστική τιμή, ώστε έμπρακτα να υποστηρίξουμε τις επιχειρήσεις με ένα δυνατό, σύγχρονο ψηφιακό εργαλείο. Η μετατροπή της επένδυσης σε πωλήσεις αποδεικνύεται συμφέρουσα και άκρως ανταποδοτική.
Διατηρείστε το υπάρχον πελατολόγιό σας σε σύνδεση με την επιχείρησή σας. Οι πελάτες εκτιμούν την αξία ενός ψηφιακού εργαλείου που τους διευκολύνει μέσα στην καθημερινότητα. Ενισχύστε το brand σας και το engagement με τα μέλη σας. Ταυτόχρονα, προσελκύστε νέους πελάτες με την ψηφιακή σας παρουσία στην κοινότητα της πλατφόρμας.
Λύσεις πληροφοριακών συστημάτων που αναπτύσσονται ειδικά για την συγκεκριμένη επιχείρηση ή οργανισμό σας, προσαρμοσμένες στις ανάγκες και τις απαιτήσεις σας.
Αποτελεσματική πρωτότυπη λύση, σε ένα υπαρκτό πρόβλημα.
Το OneCloud αφορά μικρομεσαίες και μικρές επιχειρήσεις, που χρειάζονται ενοποιημένα, εύχρηστα εργαλεία καθημερινής οργάνωσης, διαχείρισης και τιμολόγησης. Χωρίς περίπλοκες διαδικασίες, πολλαπλά συστήματα και διαφορετικούς προμηθευτές εξαλείφει την ανάγκη πολλαπλών συνδρομών και συμβολαίων συντήρησης.
Συνδυαστική 12μήνη συνδρομή
Το OneCloud είναι ένας εικονικός πολύτιμος manager που χειρίζεται κρατήσεις από διάφορες πηγές, στέλνει αυτοματοποιημένες υπενθυμίσεις, προγραμματίζει χρονοδιαγράμματα προσωπικού, παρακολουθεί την απόδοση, δημιουργεί βάση δεδομένων πελατών, προωθεί υπηρεσίες και φροντίζει για άλλες κρίσιμες λειτουργίες.
Oλοκληρωμένο εμπορικό πακέτο ERP ή CRM το οποίο καλύπτει πλήρως τις ανάγκες της επιχείρησής σας. Ενδεικτικά, περιλαμβάνει προσφορές, παραγγελίες, τιμολόγια, δελτία αποστολής/παραλαβής, διαχείριση αποθήκης, έσοδα, έξοδα, διαχείριση εργασιών, πρόσβαση λογιστή, σύνδεση με WooCommerce, πολλαπλούς χρήστες, διαχείριση υποκαταστημάτων, αυτόματη έκδοση απόδειξης πληρωμής και άλλες χρήσιμες λειτουργίες.
Με την υπηρεσία παρόχου διασφαλίζεται η απρόσκοπτη υποβολή των παραστατικών σας στο myDATA και επιπλέον σας δίνει τη δυνατότητα μέσα από το OneCloud να εκδώσετε τιμολόγια πώλησης. Οι αποδείξεις μπορούν να αποσταλούν με email, SMS ή ακόμα και να εκτυπωθούν από θερμικό εκτυπωτή.
Δώστε τη δυνατότητα σε νέους και στους υπάρχοντες πελάτες σας να κάνουν κράτηση των υπηρεσιών σας μέσω internet. Το σύστημα online κρατήσεων διαθέτει ένα καλοσχεδιασμένο ημερολόγιο το οποίο εμφανίζει καθαρά τη διαθεσιμότητα, τις υπηρεσίες και φυσικά τις τιμές. Κάντε τους πελάτες σας να νιώσουν ασφάλεια, πριν έρθουν στην επιχείρησή σας, κλείνοντας από πριν το ραντεβού τους και γνωρίζοντας όλες τις λεπτομέρειές του.
Στο OneCloud πακέτο, μπορούμε να συμπεριλάβουμε την κατασκευή ιστοσελίδας για την επιχείρησή σας από το Α έως το Ω. Εύκολη πλοήγηση από το κοινό σας σε μια μεμονωμένη σελίδα (one page) ή πλήρη ιστοσελίδα ειδικά κατασκευασμένη για κινητά, ώστε να έχετε στη διάθεσή σας τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για να προωθήσετε την επωνυμία σας, να δείξετε τον επαγγελματισμό σας, να συγκεντρώσετε πληροφορίες σας, το ημερολόγιο κρατήσεων και να αυξήσετε το πελατολόγιό σας. Επιπλέον, το OneCloud σνδέεται άμεσα με το καλάθι αγορών του Εshop, δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας Εmail & SMS Marketing Campaigns και διασυνδέεται με Facebook / Instagram / Google My Business.
Oι στατιστικές και ποιοτικές αναλύσεις του OneCloud σας προσφέρει την επιχειρηματική γνώση που χρειάζεστε για να λάβετε αποφάσεις, να αξιολογήσετε την επένδυσή σας και να αναπτύξετε νέα σχέδια.
Η επιτυχία της εφαρμογής αποτυπώνεται έμπρακτα και μετρήσιμα, αφού σε σύντομο χρονικό διάστημα έχετε ποιοτική πελατειακή εμπειρία (customer experience), πιστότητα (customer loyalty), μείωση κόστους και αύξηση εσόδων.
Η Cloudmanager αποτελείται από 10 experts με εμπειρία, γνώσεις και ανυπομονησία για νέες προκλήσεις. Παρουσιάζουν καθιερωμένα προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και νέες, καινοτόμες λύσεις.
Καθώς οι ανάγκες και οι απαιτήσεις κάθε επιχείρησης είναι μοναδικές, οι πληροφοριακές λύσεις μας μπορούν να παρέχουν ένα μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με τις εναλλακτικές προϊόντα off-the-shelf.
Τα δεδομένα σας αποθηκεύονται στο cloud και δεν υπάρχει τίποτα αποθηκευμένο στον υπολογιστή από τον οποίο χρησιμοποιείτε την εφαρμογή. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να είστε σίγουροι για την ασφάλεια των δεδομένων σας ακόμα και αν συνδεθείτε για να εκδώσετε ένα τιμολόγιο από τον υπολογιστή του πελάτη ή από το κινητό σας.
Η επιχείρησή σας παραμένει ενημερωμένη και ασφαλής, ενώ δουλεύετε απομακρυνσμένα.
Σε όλα τα πακέτα μας περιλαμβάνεται η τεχνική υποστήριξη χωρίς επιπλέον χρέωση ή επιπλέον συμβόλαια συντήρησης. Επενδύουμε στην εκπαίδευσή σας και του προσωπικού σας, για να νιώθετε μεγάλη άνεση στο χειρισμό της πλατφόρμας.
Automated page speed optimizations for fast site performance